24 Kasım 2011 Perşembe

yeni kararlar almak hakkında...

İnsan hayatı boyunca kaç defa "yeni kararlar aldım, bundan sonra bik bik bik yok, cik cik cik var." der? bence onlarca kez. en azından ben böyleyim, ama hiç bir zaman da bundan pişman olmadım.
insan sürekli değişmeli çünkü. etrafınız bu kadar hızlı değişirken, her gün gündüz geceye, gece gündüze evrilirken -oha romantizm!- siz ayda yılda bir değişim kararı alıyorsunuz, ya da bir alışkanlığınızı bırakıyorsunuz, çok mu? hem sonbaharda normal normal kar yağmaya da başladı, ohooo siz hala eski devrin kafası...
şu paragrafı bir sürü aşk sözcükleriyle süslemek isterdim gerçekten, ama olmayacak. ben, yaşım itibariyle böyle şeyleri düşünebilirim, normal. 30 yaşıma gelince de düşüneceğim, beni yargılamaya kalkmayacak kimse. ama daha az yoğunlukta. o yüzden tadını çıkarmaya bakıyorum yaşımın, hayatımın. her gün birini düşünmek ve "acaba şimdi ne yapıyor?" diye meraklanmak da bir çözüm tabii. belki ayda bir kaç kez gördüğün biri için fazla bir çaba hatta, ama napıcan insan evladı. kafası bi kere uçtu muydu geri gelmiyor. normal görünüyor yaptıkları ona. dışarıdan biri "yapma bunu,çok saçma" dese kimin umrunda acaba? kaçınızın umrunda oldu acaba?
ben de böyle böyle 4-5 ayımı çok güzel bir biçimde zehir ettim. üstelik yaz aylarım da buna dahil. ne aptallık değil mi? o zaman öyle değildi işte, şimdi öyle tabii :)
1 ay kadar kafam bomboştu, kendimi duygularımı nasıl böyle bir saçmalık için yıprattığımı düşünüp durdum. güldüm güldüm, bazen de ağlar gibi oldumm sonra yine güldüm. kafa boş olunca, insan da bir hafifliyor, rahatlıyor tabii. sonra etrafımda gözüm körken göremediğim şeyleri gördüm.
aslında insan gerçekten "sevilsin de sevmesin".
e peki herkes sevilip de sevmezse bu nasıl olacak diyorsunuz. haklısınız, zaten herkes bunu başarsaydı herkes mutlu olabilirdi belki. gerçi o zaman da uşak bahçıvana bahçıvan hizmetçiye gibi bir döngü de olabilirdi tabii. bana ne, zaten böyle bir durum yok.
şu anda kendimi salaklaştırmadan saptığım bir yol, aldığım birkaç karar ve güzel günler var önümde. bence bu bir işaret olsun size, siz de böyle yeni bir şeyler deneyin, canınızı yakmayacak, akılcı davranacağınız...
sonuçlarına katlanmak zorunda olmayacağınız,
gözyaşı dökmeyeceğiniz,
her zaman gülmeniz imkansız ama hiçbir zaman "tosurdamayacağınız" bir şeyler işte.
ne bileyim ben.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder